روزی به یاد ماندنی برای مادران فاطمی 

روزی به یاد ماندنی برای مادران فاطمی 

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
فرزاد میرشکاری گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان ویژه برنامه مادران فاطمی را در دل طبیعت و کنار چشمه برگزار کرد تا روزی به یاد ماندنی برای مادران فاطمی به وجود آورد.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، ویژه برنامه مادران فاطمی را در دل طبیعت و کنار چشمه برگزار کرد تا روزی به یاد ماندنی برای مادران به وجود آورد.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان بیان کرد: این برنامه با حضور ۵۵ نفر از مادران عضو این کانون فرهنگی هنری به همراه کودکان آنها در قالب اردوی فرهنگی تفریحی برگزار شد.

 

 

 

وی نقش مادران را در تربیت فرزندان نقش بی بدیلی برشمرد و افزود: یکی از برنامه های این اردو، با دعوت از امام جماعت مسجد کلاس سبک زندگی و سیره فاطمی به منظور آشنایی بیشتر بانوان با شخصیت و راه و روش زندگی حضرت زهرا (س) بود، پیاده شدن این نوع سبک زندگی به تحکیم بنیان خانواده ها و تربیت بهتر فرزندان کمک می کند.

 

 

 

میرشکاری با بیان این مطلب که ویژه برنامه مادران فاطمی با همکاری بنیاد خیریه صدرا برگزار شد، اظهار کرد: این اردوی فرهنگی تفریحی با استقبال بسیار خوب مادران و فرزندان آنها روبرو شد.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها عنوان کرد: علاوه بر اجرای برنامه هایی مختص مادران، برای فرزندان آنها نیز یکسری ویژه برنامه نظیر بازی های فکری و بومی در نظر گرفتیم که اجرا شد.

وی با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی، اضافه کرد: پایان بخش این برنامه، صرف ناهار و توزیع کیک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن بود.

 

پایان پیام/ 586